Taigi pagaliau sulaukėme laikų kuriuose pradėjo populiarėti elektrinės riedlentės. Lengviausia paaiškinti kas tai yra būtų tiesiog sulyginti elektrinę riedlentę su segvėjumi (lietuviškai: Riedis). Abu turi elektrinį variklį kuris leidžia trasporto priemonei judėti, bei valdomi keičiant kūno svorio centrą ant jos.

Šiame straipsnyje aptarsių populiariausią jų variantą tai yra e.riedlentė „Zboard“. Pati kompanija yra itin įnotivi – riedlenčių detales gamina su 3d spausdintuvų pagalba. Dauguma žmonių skundžiasi e. riedlentės kaina kuri prasideda nuo 600 dolerių. Tačiau lyginant su riedžių kaina tai tik lašas jūroje. Elektrinė riedlentė važiuoja greitai iki 30 km per valandą. Įsibegėja bei stabdo greitai ir nuosekliai. Vieno pakrovimo užtenka nuvažiuoti 30 kilometrų. Gali važiuoti ir žolynais. Pati transporto priemonė yra pritaikyta važinėtis keliais turi lempas ir net posūkio signalus.

Riedlentės yra tikrai populiarus aspektas visuomonėje tad nenuostabu, kad asiranda įvariausių jos atšakų penny boards, longboardai, elektrinės riedlentės. Visi riedlentinkai suprantame kad jos nepakeis tikrų riedlenčių ir to tikrai jos nesiekia. Elektrinės riedlentės yra tiesiog alternatyva riedžiams (segvėjams). O jei rinktis tarp šių dviejų alternatyvų visi žinome kuris variantas mums priimtimesnis. Būtų džiugu pamatyti ir Artūrą Zuoką iškeičiant savo riedį į elektrinę riedlentę.

The following two tabs change content below.

sagiras

Shit Foot at Shred
SKATEboardinu daugiau nei 10 metų. Per tą laiką sutikau daug įdomių žmonių, patyriau daugybę nuotykių ir pamačiau skateboardingo evoliucijonavimą. Tačiau išlieku Old School'inio, Night, Street skateboardingo šalininkas. Žinau, kad mūsų yra ir daugiau!
03

Komentarai

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *